Ahad, 27 Mac 2011

NYANYIAN RINDU BUAT KEKASIH...........DATA

Cinta yang setia tidak akan menduakan cintanya dan rindu sesuatu yang meresahkan tetapi keikhlasan satu daripada kekuatan

tiada yang lain.. yang ku cinta....
hanyalah pada mu....
tiada yang lain yang ku rindu .....
hanya lah diri mu....
dikau lah permata yang bersinar.... 
di kala ku kesepian...

tiada yang lain.. yang ku mahu ....
hanya lah kasih mu...
tiada yang lain yang ku puja 
hanyalah dirimu.....

tak mungkin aku berpaling..
berpaling.. mencari yang lain...
tak mungkin aku biarkan kau.. merana...
aku cinta kepada mu... sepenuh hati....
jangan lah... kau ragu kasih....
ragu pada ku...

sejujur niat ku... niat bersama....
selama-lamanya.... 
janganlah kau pergi kasih...
pergi dari ku....

ku nyanyi kan lagu rindu... buat mu.. kekasih....
ku baca puisi.. syahdu puisi kita.......
ku ingin kau disamping ku... untuk sama-sama..
melayar kan bahtera cinta.. yang terbina...
oh kekasih..... dengar kan lah....

bila aku terseksa...
kau lah penawarnya...
bila kau terluka... akulah penyembuhnya...
kita sama-sama... sudah jatuh hati...
jatuh cinta....

ku nyanyi kan lagu rindu... buat mu.. kekasih....
ku baca puisi.. syahdu puisi kita.......
ku ingin kau disamping ku... untuk sama-sama..
melayar kan bahtera cinta.. yang terbina...
oh kekasih..... dengar kan lah....

bila aku terseksa...
kau lah penawarnya...
bila kau terluka... akulah penyembuhnya...
kita sama-sama... sudah jatuh hati...
jatuh cinta....

tiada yang lain.. yang ku cinta....
hanyalah pada mu....
tiada yang lain yang ku rindu .....
hanya lah diri mu....
dikau lah permata yang bersinar.... 
di kala ku kesepian...

tiada yang lain.. yang ku mahu ....
hanya lah kasih mu...
tiada yang lain yang ku puja 
hanyalah dirimu.....

tak mungkin aku berpaling..
berpaling.. mencari yang lain...
tak mungkin aku biarkan kau.. merana...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan