Ahad, 27 Mac 2011

PERMAISURI.........................DATA

Lagu PERMAISURI dari kumpulan data lagu yang menyatakan perasaan sayang nya kepada seseorang seperti permaisuri.......

aku rela.... hidup dengan mu....
demi... bahgia.... hanya tuhan bisa memisahkan kita......

dijaga dan lena kekuntum kerinduan ku.....
untuk mempersembah sayang.... pada mu.....
keharumanan bunga tak seharumnya cintaku.....

istemewa....untuk sunting jiwa mu....
bermula pandang pertama....... 
kau utuskan senyum mesra......
aku ingin seribu tahun lagi.. 
bersama mu......

ku binakan mu istana.......
aku rendakan bahagia.....
dengan niat suci.... kau lah ..
permaisuri.....

dijaga dan lena kekuntum kerinduan ku.....
untuk mempersembah sayang.. pada mu...
keharumanan bunga tak seharumnya cintaku....
istemewa untuk sunting jiwa mu.....

bermula pandang pertama ........
kau utuskan senyum mesra.....
aku ingin... seribu tahun lagi .....
bersama mu......

ku binakan mu istana.......
aku rendakan bahagia......
dengan niat suci... kau lah 
permaisuri......

sambutlah cinta abadi......
gengam dan semat dihati....
manisnya asmara........
kekal selamanya....

ku binakan mu istana.....
aku rendakan... bahagia.....
dengan niat suci ......kau lah 
permaisuri.......

sambutlah cinta abadi......
gengam dan semat dihati....
manisnya asmara........
kekal selamanya............

Tiada ulasan :

Catat Ulasan