Ahad, 27 Mac 2011

MENGULIT KENANGAN..................DATA

walaupun cinta sudah tiada kenangan dan memori pasti bersama.................

masih bebunga cinta ku ini.....
harum dalam kenangan......
biarpun telah engkau calarkan.... 
kuntum-kuntum rindu......

masih berdarah.. luka ku.. ini..
pedih menikam jiwa...
simpulan cinta terlucut kini..... 
menyapalah derita.......

bukan ku mengukit kisah lama.....
sekadar mengulit kenangan..... 
kasih dan sayang yang kita semai.....
ketandusan...........

mengapa terjadi perpisahan......
dikala... aku memerlukan....
secebis rindu menghias kamar... 
kegelapan.....................

rela aku bergini ..
dan terus bergini...
merawati.. kedukaan......
semoga suatu hari... ada sinar sang suria......
menerangin........................

tiada guna ku tangis... ratapi perpisahan ....
yang berlalu.. biarkan lah .......
kerna aku percaya.. sebalik kedukaan .....
ada bahgia................

bukan ku mengukit kisah lama.....
sekadar mengulit kenangan..... 
kasih dan sayang yang kita semai.......
ketandusan....

mengapa terjadi perpisahan......
dikala aku memerlukan....
secebis rindu menghias kamar ...
kegelapan........

rela aku bergini..... 
dan terus bergini......
merawati kedukaan.....
semoga suatu hari.. ada sinar sang suria.....
menerangin.......

tiada guna ku tangis... ratapi perpisahan.... 
yang berlalu biarkan lah....... 
kerna aku percaya sebalik kedukaan ........
ada bahgia............

masih berdarah luka ku ini....
pedih menikam jiwa......
simpulan cinta terlucut kini..... 
menyapalah derita........
menyapalah derita............
menyapalah derita..........................

Tiada ulasan :

Catat Ulasan