Isnin, 18 Julai 2011

ASYIK....DAMASUTRA

Lagu kumpulan damasutra selalu dikata menyanyi lagu cinta biasa seperti kumpulan rock2 lama dahulu. sebenarnya lagu asyik ini menceritakan cinta nya seorang hamba kepada tuhan yang menciptanya dan sekian alam.. paling penting cintanya tidak akan berpaling sekali pun walaupun dugaan menimpa....

Dengan bahasa.. kalimah yang sama...
Puji dan memuja....
Dilindung dan dibuka......
Rahsiakan tetap rahsia.....

Indah bukan rupa....
Harum bukan bunga....
Manis bukan gula.....
Panas bukannya bara......
Cintakan tetap.. cinta.....

Sejak aku kenali.......
Cintamu yang suci........
Aku telah berjanji.......
Tak berpaling lagi.......

Akan aku genggam api.......
Hingga.. menjadi besi....
Dan nyata sebati.....

Gelap bukan malam....
Terang bukan siang....
Satu tak terbilang....
Hanyut tak terenang....
Waktu tak terasa....
Rindu tak terkata.....
Asyiknya cinta..............


Gelap bukan malam....
Terang bukan siang....
Satu tak terbilang....
Hanyut tak terenang....
Waktu tak terasa....
Rindu tak terkata.....
Asyiknya cinta..............


  Dan hanya kepadamu....
Kuserah jiwa ragaku...
Walau berjuta seteru.......
Tak kuragu.....


Sejak aku kenali.......
Cintamu yang suci........
Aku telah berjanji.......
Tak berpaling lagi.......

Akan aku genggam api.......
Hingga.. menjadi besi....
Dan nyata sebati.....
  Gelap bukan malam....
Terang bukan siang....
Satu tak terbilang....
Hanyut tak terenang....
Waktu tak terasa....
Rindu tak terkata.....
Asyiknya cinta..............
Gelap bukan malam....
Terang bukan siang....
Satu tak terbilang....
Hanyut tak terenang....
Waktu tak terasa....
Rindu tak terkata.....
Asyiknya cinta..............

Tiada ulasan :

Catat Ulasan