Ahad, 24 Julai 2011

CINTA TAK KENAL SIAPA....ARIS ARIWATAN

 Cinta tidak kenal sapa dan cinta hadir tanpa dipaksa. tetapi jika sudah menyukai seseorang luahkan supaya  diri kita tidak bertepuk sebelah tangan..........

Tidak salah rasanya.....
Andai.... ku memuja...
Anggun di wajahmu.....
Kerna hati ini.. dah tertawan....

Cinta tak kenal siapa.....
Hadir.... tanpa dipaksa.....
Walau berkecai badan......
Melepaskanmu....
Aku rela... berputih tulang......

Dan tak sanggup aku lihat.....
Engkau dipimpin oleh.. insan.. lain...Oh....
Dan tak sanggup aku dengar....
Tentang keburukanmu......Ooh...

Hendak ku hampirimu..
Untukku luahkan semuanya...
Sayangnya... lidahku ..kelu.....
Apa lagi yang harus ku perbuat...
Agar kau mengerti.. maksud tersirat.....

Maka terpaksalah... aku melepaskan...
Apa yang telah tersimpan sekian lama.....
Aku cintakanmu... Aku perlukanmu.....
Untuk mengisi ruang kekosongan.....

Kau merenung.. bersahaja....
Lalu tersenyum... tanda rela.....

Dan tak sanggup aku lihat.....
Engkau dipimpin oleh.. insan.. lain...Oh....
Dan tak sanggup aku dengar....
Tentang keburukanmu......Ooh...

Kemarilah kekasih...
Tak perlu kau menoleh....
Aku di depanmu... bukanlah bayang.....
Kuingin cipta sejarah......
Sejarah indah...denganmu......

Maka terpaksalah... aku melepaskan...
Apa yang telah tersimpan sekian lama.....
Aku cintakanmu... Aku perlukanmu.....
Untuk mengisi ruang kekosongan....

Kau merenung.. bersahaja....
Lalu kau tersenyum... tanda rela.....
 

Tiada ulasan :

Catat Ulasan