Isnin, 28 Mac 2011

BERUBAH TANPA SEBAB................THOMAS ARYA

Putus cinta tanpa tahu apa masalah adalah pekara yang amat menyedihkan dulu tiada kata pasal berpisah tiba-tiba berpisah.......................

dulu.... tiada kata berpisah.....
antara kita....
kini.... nyata dah hilang... semua.....
berubah tanpa sebab.....

bukanlah. hanya.....
malu yang kau berikan.......
juga luka.... pedih teramat dalam.....
terhina.... aku tanpa ucap kata.......
yang pastinya.. membuat ku teluka....

bukanlah. hanya.....
malu yang kau berikan.......
juga luka.... pedih teramat dalam.....
terhina.... aku tanpa ucap kata.......
yang pastinya.. membuat ku teluka....

dulu.... tiada kata berpisah.....
antara kita....
kini.... nyata dah hilang... semua.....
berubah tanpa sebab.....

terhina.... aku tanpa ucap kata.......
yang pastinya.. membuat ku teluka....
terhina.... aku tanpa ucap kata.......
yang pastinya.. membuat ku teluka....
terhina.... aku tanpa ucap kata.......
yang pastinya.. membuat ku teluka................

Tiada ulasan :

Catat Ulasan