Selasa, 26 Mac 2013

ZAHIR TAK TERUCAP.... LEFTHANDED

cinta yang tidak terucap amat sukar untuk digambarkan.. dengan itu terimalah hakikat amat pedih dah lebih memedihkan jika ada orang lain didalam cinta yang tidak pernah dilafazkan itu.....



Nyata bukannya khayalan..
Apa yang aku alami......
Kau jelma setelah menghilang....
Kini berdiri di lamanku.......

Teramat getir.. keadaan ini...
Nak kubiarkan tak sampai rasa di hati....
Andai ku sambut itu bererti.....
Berdosanya diriku ini........

Aku.... terpaksa kuburkan...
Walaupun kasihku ada....
Harus.. kau terima hakikat...
Dia masih memerlukanmu....

Nyata bukannya khayalan....
Apa yang aku alami....
Kau jelma.. setelah menghilang...
Mengharap suatu yang tak mungkin.....

Terbongkar kini...
Yang dulu terkunci....
Namun semua itu..
Sudah tak bererti....
Silapnya kita saling memendam....
Sukar meramal perasaan..........

Aku.... sememangnya ada....
Menyimpan kasih padamu......
Cuma.. zahir tak terucap.....
Kerna dibayang rasa sangsi.....

Aku.... terpaksa kuburkan...
Walaupun kasihku ada....
Harus.. kau terima hakikat...
Dia masih memerlukanmu....

Aku.... sememangnya ada....
Menyimpan kasih padamu......
Cuma.. zahir tak terucap.....
Kerna dibayang rasa sangsi.....
 

Tiada ulasan :

Catat Ulasan