Selasa, 5 Julai 2011

PASTI.......................MEGA

 Setelah belakunya perpisahan dalam perhubungan cinta perasaan rindu dan sepi meyelubungi perasaan. tetapi jika salah seorang mempunyai penganti yang baru ia bagaikan tamparan yang amat menyedihkan kepada yang masih mengharap dan menyanyangngi

Semenjak aku....
kehilanganmu.....
Sekitar maya.. ku berubah......

Tiada lagi.... halusnya kidungmu.....
Yang ketika dulu....
Kau lakukan untukku.....

Sepi mencengkam.......
Resah berpanjangan......
Wajahmu bermain di ingatan......
Yang tinggal kini......
Airmata cinta....
telah membanjiri.. kolam hatiku...

Pasti....... kau di saat ini........
Berselindung..... di balik wajahnya.......
Aku.... tak lagi kau kisahkan...
Terlontar jauh.... dari hatimu.......

Bagaikan mawar.....
terkulai sepi.......
Tak lagi bererti.........

merenung kenangan.. di masa silam.....
Aku terkenangkan janjimu.....
Tiada lagi.... kesempatan untukku......
Memilikimu seperti dulu.........

Pasti....... kau di saat ini........
Berselindung..... di balik wajahnya.......
Aku.... tak lagi kau kisahkan...
Terlontar jauh.... dari hatimu.......

Bagaikan mawar.....
terkulai sepi.......
Tak lagi bererti.........

Pasti....... kau di saat ini........
Berselindung..... di balik wajahnya.......
Aku.... tak lagi kau kisahkan...
Terlontar jauh.... dari hatimu.......

Bagaikan mawar.....
terkulai sepi.......
Tak lagi bererti.............


Tiada ulasan :

Catat Ulasan