Isnin, 25 Julai 2011

MASIH TERSELAH AYU WAJAH MU..........EXIST

Merajuk seorang wanita pabila kekasihnya menanyakan kesetiaan pada diri nya. tapi ia dipujuk kembali oleh kekasihnya yang sebenarnya amat mencintai wanita tersebut.............walaupun marah wajah manita itu tetap ayu bagi kekasihnya...................
 
Cepat benar engkau pergi......
Hujan masih belum berhenti......
Banyak benar soalan ku tadi......
Hatimu.... terusik kini... ooo....

Sebagai.. kekasih ku.....
Layak aku bertanya.......
Sekuat mana cinta mu.......
Adakah insan lain di hati mu.... selain ku......

Sayang... bukannya sehari dua.....
Percintaan kita ini.....
Yang dipersudah dipateri......
Sayang... jangan ikut perasaan.....
Marah jangan disimpan.....
Ku hanya ingin menduga.....
Dan kini ...aku tahu....
Satu kekasihmu... hanya aku.......

Marilah kasih... aku dendangkan.....
Lagu yang pernah... mencuri hatimu.....
Ooo.. marilah kasih.... biar kusimbah....
Api kemarahan.. yang membakar... di benak......
Di benak mu.........

Sayang... bukannya sehari dua.....
Percintaan kita ini.....
Yang dipersudah dipateri......
Sayang... jangan ikut perasaan.....
Marah jangan disimpan.....
Ku hanya ingin menduga.....
Dan kini ...aku tahu....
Satu kekasihmu... hanya aku.......

Marilah kasih... aku dendangkan.....
Lagu yang pernah... mencuri hatimu.....
Ooo.. marilah kasih.... biar kusimbah....
Api kemarahan.. yang membakar... di benak......
Di benak mu.........


Terpaksa ku berlari.......
Memintas mu.. dari pergi....
Akan ku belai rambut mu yang basah....
Masih terserlah ....ayunya wajah mu..
Walau pun marah......
Walau pun marah,..... ayu wajahmu.....
Masih terserlah....... ooo.......
Ayu wajahmu...........

Tiada ulasan :

Catat Ulasan