Ahad, 31 Julai 2011

ANA.........FAHRENHEIT

Antara lagu yang menyebut nama perempuan lagi................. 

Ana.......
Kau
segar dalam jiwa......
Warnamu. itu cahaya...........

Aku.........
segar dalam jiwamu......
Bersama menempuh liku.........

Asmara......
Kita jalin di mentari yang hangat.........
Betapa peluh yang telah mengalir......
Jauh dilubuk hati......
Engkau ku genggam.........

Tarian musafir yang membawa aku.....
Bukan putera raja di mata........
Oooooo................

Ana....
Engkau aku dan dia.......
Semua kita manusia........

Aku.......
Terus jadi miliknya.......
Hati yang luas terbuka........

Kita hilang... bersama pelangi.....
Terbentuk setelah hujan renyai.......
Kita hilang bersama kabus pagi.......
Ditelan sinaran yang membakar........

Ana.......
Akulah diri sendiri......
Tak mungkin kau jadi aku........

Asmara......
Kita jalin di mentari yang hangat.........
Betapa peluh yang telah mengalir......
Jauh dilubuk hati......
Engkau ku genggam.........

Tarian musafir yang membawa aku.....
Bukan putera raja di mata........
Oooooo................

Ana....
Engkau aku dan dia.......
Semua kita manusia........

Aku.......
Terus jadi miliknya.......
Hati yang luas terbuka........
 

Kita hilang... bersama pelangi.....
Terbentuk setelah hujan renyai.......
Kita hilang bersama kabus pagi.......
Ditelan sinaran yang membakar........

Ana.......
Akulah diri sendiri......
Tak mungkin kau jadi aku........
Tak mungkin kau jadi aku........
 
Tak mungkin kau jadi aku........ 
Tak mungkin kau jadi aku...............................  

Tiada ulasan :

Catat Ulasan