Rabu, 22 Jun 2011

BIARLAH KU TANGGUNG SENDIRI.................SUDIRMAN

 Biarlah aku sendiri.... hati yang sedih ada kalanya tidak perlu lah berkongsi


Biarlah Aku hidup sendiri...
Usah kau ganggu lagi diriku....
Ku ingin damaikan hati ini....

Bertahun.. peristiwa berlalu.....
Tak guna.. kau sebut-sebut lagi...
Menambah sakitnya hati.. yang lara...

Masa engkau pergi dulu....
Tiada pesan engkau tinggalkan......
Ku berduka.. ku merana...
Hidup sepi.. tanpa teman....

Hanyut sudah impianku...
Dalam arus airmata....
Kerana kau..........

Mengapa.. kau tanyakan kisahku......
Insani.. yang hidup penuh sendu....
Biarlah.. aku sengsara sendiri......

Masa engkau pergi dulu....
Tiada pesan engkau tinggalkan......
Ku berduka.. ku merana...
Hidup sepi.. tanpa teman....

Hanyut sudah impianku...
Dalam arus airmata....
Kerana kau..........

Mengapa.. kau tanyakan kisahku......
Insani.. yang hidup penuh sendu....
Biarlah.. aku sengsara sendiri......

Biarlah.. aku............ sengsara sendiri......

Tiada ulasan :

Catat Ulasan