Selasa, 31 Mei 2011

MEMENDAM RASA...............BUDAK KACA MATA

Apa lagi yang boleh dilakukan jika seseorang kekasih miminta memutuskan hubungan selain daripada memendam rasa, daripada melakukan pekara yang tidak elok....


Sebak dada terhirislah jua...
Fikiran hanyu..t entahlah ke mana...
Ingin bersuara.. ku kekeluan...
Oh tidak terkata....

Semalam kita bercanda......
Bawah sinaran purnama.......
Tiba-tiba kau memintaku.....
Memutuskan hubungan.......
Apakah salah diriku.......

Malam-malam yang sepi......
Tak sanggup ku begini.......
Rasa hinanya.. aku....
Di permainkan mu.....

Jalan-jalan yang berduri.....
Merintangi rinduku......
Rasa siksanya aku......
Di sapa rindu........

Tak terdayanya untukku...
Menghalang.. cinta.....
Kalau itu pilihanmu......
Kau.. ku lepaskan.....

Dahulu.......
Akulah penyeri hidupmu.......
Ku bagaikan permata......
Menyinari hidupmu.....
Oh kekasihku.......

Namun semua.. berubah.....
Aku kau singkirkan......
Tinggallahku.....
Memendam rasa.........

Malam-malam yang sepi......
Tak sanggup ku begini.......
Rasa hinanya.. aku....
Di permainkan mu.....

Jalan-jalan yang berduri.....
Merintangi rinduku......
Rasa siksanya aku......
Di sapa rindu........

Tak terdayanya untukku...
Menghalang.. cinta.....
Kalau itu pilihanmu......
Kau.. ku lepaskan.....

Dahulu.......
Akulah penyeri hidupmu.......
Ku bagaikan permata......
Menyinari hidupmu.....
Oh kekasihku.......

Namun semua.. berubah.....
Aku kau singkirkan......
Tinggallahku.....
Memendam rasa.........
Tinggallahku.....
Memendam rasa.........
Tinggallahku.....
Memendam rasa.........
Tinggallahku.....
Memendam rasa.........
Tinggallahku.....
Memendam rasa.........
Tinggallahku.....
Memendam rasa.........
Tinggallahku.....
Memendam rasa.........
Tinggallahku.....
Memendam rasa.........

Tiada ulasan :

Catat Ulasan