Ahad, 8 Mei 2011

BUKAN AKU TAK CINTA..................IKLIM

Dalam percintaan banyak halangan dan rintangan antara salah satunya adalah keluarga yang tidak merestui perhubungan yang dijalinkan itulah yang ingin dimaksudkan lagu BUKAN AKU TAK CINTA 
 
Saat kita berpisah.....
Kau pegang erat tangan..ku....
Sepertinya tak merelakan...
Kepergianku... untuk...
meninggalkanmu....

Dermaga saksi bisu.....
Waktu ku kucup kening...mu....
Perlahan kau lepaskan... pegangan tanganku....
Aku... lihat.. kau menangis........

Lambaian tanganmu......
Masih ku ingat selalu......
Itu yang terakhir.....
Ku.. melihat dirimu.......

Sudah sering kau kirim surat......
Namun tak pernah aku jawab......
Lalu ku kirimkan undangan.....
Agar kau.. tak berharap........

Bukannya.. aku tak tega.....
Bukan pula aku tak cinta.......
Kerana... orang tua...
Yang tak merestui.. cinta kita.....
 
Lambaian tanganmu......
Masih ku ingat selalu......
Itu yang terakhir.....
Ku.. melihat dirimu.......

Sudah sering kau kirim surat......
Namun tak pernah aku jawab......
Lalu ku kirimkan undangan.....
Agar kau.. tak berharap........
 
Bukannya.. aku tak tega.....
Bukan pula aku tak cinta.......
Kerana... orang tua...
Yang tak merestui.. cinta kita.....

Dermaga saksi bisu.....
Waktu ku kucup kening...mu....
Perlahan kau lepaskan... pegangan tanganku....
Aku... lihat.. kau menangis........

Tiada ulasan :

Catat Ulasan