Selasa, 5 April 2011

SAKINAH..........XPDC

Lagu yang mengisahkan seorang wanita bernama sakinah yang asalnya selalu disebut tentang kecantikannya tetapi tidak dipercayai sehingga berjumpa denganya
 

Asalnya....
Memang dulu
Aku tak percaya ...
Sehingga aku jumpa Sakinah ....

Cinta boleh mencair segala ......
Biar keras bagai teras buana......
Katakan.. cantik mana aku tak tergoda....
Sehingga aku jumpa Sakinah .....

Pintu hati yang tertutup
Terbuka ......
Datang azam nak mengolah ....
Rancak dunia ......
Berlagu.... tipu daya.....
Mustaqim.. semula .....

Biarlah... orang-orang ...
Macam aku bahagia ..... 
orang-orang
Macam aku merdeka

Tutup mata ...
Buka mata Sakinah .....
Dalam lena ....
Dalam jaga Sakinah .......

Katakan.. cantik mana aku tak tergoda....
Sehingga aku jumpa Sakinah .....
Pintu hati yang tertutup Terbuka ......
Datang azam nak mengolah ....

Rancak dunia ......
Berlagu.... tipu daya.....
Mustaqim.. semula

Biarlah... orang-orang ...
Macam aku bahagia .....
orang-orang
Macam aku merdeka

Tutup mata ...
Buka mata Sakinah .....
Dalam lena ....
Dalam jaga Sakinah ......

bila ku jumpa sakinah..
Kenal diri siapa sebenar
Cair lah segalanya ................
Yang tinggal hanya benar.........................

Tiada ulasan :

Catat Ulasan