Selasa, 5 April 2011

CINTA KENANGAN SILAM ..............XPDC

Cinta kenangan silam lagu yang mengisahkan kenangan dahulu semasa bercinta

C..cinta ku yang satu...
I...impian yang nyata....
N..nikmat yang berbeza....
T..tanpa pengertian....
A..antara kau aku.....

C..cuba kau pejam mata mu yang ayu...
ingin ku nyatakan ke dalam hati mu....
entah cinta kita sampainya di sini.....

T.. tak kan musnah impian ...
yang aku harapkan....
aku mengerti siapa diri ini....
kekayaan tiada dalam diri....

entah mengapa... jadi begini...
nasib demikian rupa.....
angkara dunia......

namun langkah ku...
tak akan berhenti di sini...
gerhana itu mengubat hati ku......
 
Aku tersentuh dalam.. janji mu dulu..
Nyata kau membisu....
Sehingga pudar terang ingatan ini....
Lalu ku menyepi....
 
Adakah ini semua sudah biasa....
Mainan hidup mu......
cinta kenangan silam.........
cinta kenangan silam.........
 
C..cuba kau pejam mata mu yang ayu...
ingin ku nyatakan ke dalam hati mu....
entah cinta kita sampainya di sini.....

T.. tak kan musnah impian ...
yang aku harapkan....
aku mengerti siapa diri ini....
kekayaan tiada dalam diri....

entah mengapa... jadi begini...
nasib demikian rupa.....
angkara dunia......

namun langkah ku...
tak akan berhenti di sini...
gerhana itu mengubat hati ku......

Aku tersentuh dalam.. janji mu dulu..
Nyata kau membisu....
Sehingga pudar terang ingatan ini....
Lalu ku menyepi....
 
Adakah ini semua sudah biasa....
Mainan hidup mu......
cinta kenangan silam.........
cinta kenangan silam.........
cinta kenangan silam.........
cinta kenangan silam.........

Tiada ulasan :

Catat Ulasan