Rabu, 6 April 2011

APA NAK DIKATA................XPDC

Satu hari aku berjumpa...
Cik mek molek jual bunga...
Senyuman manis menarik hati..
Gugur bagaikan jantung ini...

Siapa... hati tak tertawan...
Manis umpama bulan.....
Lain hari aku kembali....
Ingin beli bunga lagi.....

Namun kini hanya yang ada....
Tinggal dua nisan saja...
Lesu.... aku menggeletar...
Rakus... jiwa ku terbenam.....

Engkau lah emas.. engkau permata...
Aku cuma macam ni saja....
Aku mahu bertemankan hidup...
Dengan hati ikhlas mulia....

Jangan melihatkan gaya.....
Nanti kita... kan berdamai....
Ukuran baju badan sendiri...
Kita tepuk dada ini.....

Jika dah nasib kita jodoh....
Gunung tak lari ke mana....
Apa nak kisah mahu hidup.....
Asal hati ikhlas mulia....

Kalau dah memang jadi mungkin....
Apa lagi nak dikata....

Di kata....... aaa... ...aaa........

Namun kini hanya yang ada....
Tinggal dua nisan saja...
Lesu.... aku menggeletar...
Rakus... jiwa ku terbenam.....

Engkau lah emas.. engkau permata...
Aku cuma macam ni saja....
Aku mahu bertemankan hidup...
Dengan hati ikhlas mulia....

Jangan melihatkan gaya.....
Nanti kita... kan berdamai....
Ukuran baju badan sendiri...
Kita tepuk dada ini.....

Jika dah nasib kita jodoh....
Gunung tak lari ke mana....
Apa nak kisah mahu hidup.....
Asal hati ikhlas mulia....

Kalau dah memang jadi mungkin....
Apa lagi nak dikata....
Di kata.......

Ukuran baju badan sendiri...
Kita tepuk dada ini.....

Jika dah nasib kita jodoh....
Gunung tak lari ke mana....
Apa nak kisah mahu hidup.....
Asal hati ikhlas mulia....

Kalau dah memang jadi mungkin....
Apa lagi nak dikata....

aaaa....... aaa... ...aaa........aaaaa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan