Ahad, 10 April 2011

AIR MATA JERNIH......................BPR

Dari airmataku yang jernih....
Renunganmu. entah di mana...
Hembusan bayu membisik engkau rindu....
Kepadaku......

Betulkah apa yang kau katakan....
Ataupun mainan perasaan....
Jiwa yang gelodak....
Yang meronta.. kesakitan...

Aduh..... aduh.....
Aduh.. sakitnya jiwa ini
Meronta... dalam kepalsuan...
Andai aku tahu... beginikah oh jadinya....

Aku pun tak mahu ...
Mengundur diri...
Walaupun cubaan menimpa....
Ku masih terus.. lagi iman dilihat...

Bukan dari zahir matamu...
aku pun begini....
Serupa walaupun berbeza
Aku pun begini
Serupa pada satu masa...
Nanti.........

Betulkah apa yang kau katakan....
Ataupun mainan perasaan....
Jiwa yang gelodak.... 
Yang meronta.. kesakitan...

Aduh..... aduh.....
Aduh.. sakitnya jiwa ini
Meronta... dalam kepalsuan...
Andai aku tahu... 
Beginikah oh jadinya....

Aku pun tak mahu ...
Mengundur diri...
Walaupun cubaan menimpa....
Ku masih terus.. lagi iman dilihat...

Bukan dari zahir matamu...
aku pun begini....
Serupa walaupun berbeza
Aku pun begini
Serupa pada satu masa...
Nanti.........

Betulkah apa yang kau katakan....
Ataupun mainan perasaan....
Jiwa yang gelodak.... 
Yang meronta..
Kesakitan............
A.......................... 

Tiada ulasan :

Catat Ulasan