Ahad, 20 Mac 2011

PELAMIN ANGAN KU MUSNAH.............AZIE

Apa yang kita harapkan selalu tidak tentu tecapai begitu juga dengan lagu ini apakan jodoh bersama tiada jadi jangan lah telalu berharap dan menabur janji.................

masih lagi.. tidak terlewat...
untuk aku... ucapkan tahniah di atas.. kehadirannya...
mengantikan aku... pastinya oh hidup mu.... 
akan lebih bermakna....

dan aku.. usah kau kenang..
walau kita pernah berkasihan....
maafkan diri ku ini... kerna tidak hadir kan diri...
di sewaktu.. hari.... persandingan mu 

apakah kau ingin lihat air mata ini berguguran...
puas lah.. hati mu kini.. memainkan perasaan ku...
selama.. ini......
masih terdengar... janji mu... apa pun jadi aku lah pilihan mu...
hingga sanggup aku singkir cinta yang lalu....

ku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah
sayangnya....... semua musnah..
kau buat malam ku jadi gerhana dan hidup ku tiada maknanya
yang bernyawa namun tak bermaya..

terkadang aku merasa menyesal ......kern.a telah sehabis daya ....
aku cinta diri mu.... oh kasih... akhirnya aku sendiri.... 
tersisih.......

masih terdengar... janji mu... apa pun jadi aku lah pilihan mu...
hingga sanggup aku singkir cinta yang lalu....
ku angan kan pelamin... indah untuk kita berdua singgah....
sayangnya....... semua musnah..
kau buat malam ku jadi gerhana dan hidup ku tiada maknanya..
yang bernyawa... namun tak bermaya....

terkadang aku merasa menyesal ......kerna.... telah sehabis daya ....
aku cinta diri mu.... oh kasih... akhirnya aku sendiri.... 
tersisih.......

bisa semua luka.... ini walau tak berdarah...............


Tiada ulasan :

Catat Ulasan